to system konwersji LPG i CNG opracowany przez OMVL dla pojazdów 3-8 cylindrowych. Elektroniczny moduł gazowy, wywodzący się z bogatego doświadczenia OMVL w dziedzinie motoryzacji, oferuje kolejny cel technologiczny, dzięki któremu system gazowy staje się coraz bardziej wydajny pod względem właściwości jezdnych i niezawodności, zachowując te same główne cechy poprzednich systemów wtrysku gazu OMVL.

<DREAMon charakterystyka systemu>

Przełącz się na DREAMon

Nowy interfejs Can & Serial PC zarządza dwoma różnymi protokołami komunikacji: Can Bus i Serial.
Więc ten interfejs może być używany do połączenia z nową jednostką sterującą DI60NG za pomocą złącza Can Bus i może być również
służy do łączenia się ze wszystkimi ECU AEB (sekwencyjnym i bezpośrednim), które używają protokołu szeregowego za pomocą złącza szeregowego.

Symbol produktu: 203000055

AEB Interfejs Can & Serial PC

Jednostka sterująca DI60NG została opracowana do pracy w pojazdach, w których jednostka sterująca DI60 nie działa.
Ponadto w tym ECU można było udoskonalić stosowane już strategie oraz wprowadzić nowe.
ECU DI60NG używa protokołu Can Bus do komunikacji, więc do połączenia wymagane jest użycie nowego interfejsu Can & Serial PC Kod 203000055. Protokół Can Bus jest szybszy niż szeregowy w komunikacji między ECU a PC, wynikiem jest czas połączenia z ECU, a zatem czas przeprogramowania ECU jest szybszy.
Ponadto do połączenia z DI60NG wymagane jest oprogramowanie Direct Injection 4.0.0.60 lub nowsze.

ECU DI60NG ma nowy sprzęt i korzysta z innych strategii niż DI60 ECU, z tego powodu nie może być używana ta sama konfiguracja w obu ECU. Tak więc lista aut dla DI60NG różni się od DI60.

<lista aut DI60NG>

AEB System Direct DI60 w wersji NG

Lepsze jest wrogiem dobrego? – niekoniecznie

Przedstawiamy państwu wzmocniony reduktor Tomasetto Nordic o oznaczeniu Nordic XP.

Jest to najnowsza ewolucja modelu AT09 zaprojektowana w celu dalszej poprawy wydajności termicznej i ciśnieniowej. Dwumembranowa konstrukcja ma na celu zwiększanie ciśnienia wraz ze wzrostem obciążenia silnika (Dynamic Pressure Compensation). Prostota budowy oraz zastosowanie bardzo dobrej jakości materiałów w procesie produkcji zapewniają bezawaryjną pracę w samochodach o mocy do 180 kW.

REDUKTOR AT09 NORDIC XP

Sterowniki KING DI 60 oraz DI 108 to najnowsze rozwiązanie włoskiej firmy A.E.B. służące dostosowaniu pojazdów z bezpośrednim wtryskiem benzyny  do zasilania gazem w fazie lotnej.  Doświadczenie firmy z wtryskiem bezpośrednim zbudowane na sterowniku starszej generacji AEB3000 przekłada się na precyzyjne dawkowanie gazu w odpowiedniej proporcji z benzyną w całym zakresie obciążeń i prędkości obrotowych. Wysokiej klasy jednostki sterujące dzięki ciągłemu udoskonalaniu gwarantują minimalne zużycie benzyny niezbędnej do bezawaryjnej pracy wtryskiwaczy. W ofercie naszej firmy połączyliśmy je z nową udoskonaloną listwą wtryskową Valtek typ 34. Dzięki swojej szybkości oraz precyzji dawkowania  świetnie współpracuje z nowymi systemami zapewniając funkcjonowanie na gazie, na biegu jałowym jak i podczas maksymalnych obciążeń. Lista obsługiwanych aut ciągle rośnie, mimo, że wprowadzenie na nią nowego pojazdu wymaga długotrwałych testów, wypróbowania różnych konfiguracji. Dzięki sterownikowi DI 108 mamy możliwość zamontowania instalacji do silnika 6-8 cylindrowego m. in. Audi Q7 4,2, Chevrolet Camaro 3,6 oraz Porsche Cayenne 3,6. Nowoczesne silniki wyposażone w szereg elektronicznych podzespołów wymagają idealnych warunków pracy. Dzięki instalacjom naszej marki klient nie ma problemów z nierówną pracą czy zapaleniem kontrolki ‘check engine’. W sterownikach DI 60 i Di 108  mieszanie obu paliw odbywa się podczas każdego cyklu pracy silnika – jest to rozwiązanie bardzo precyzyjne, zapewniające żywotność wtryskiwaczy benzynowych identyczną jak podczas pracy wyłącznie na benzynie. Regulacja wykonywana przez warsztat po montażu ogranicza się zwykle do wgrania odpowiedniej konfiguracji i sprawdzenia ustawień. Nasze systemy wyróżnia punktowa mapa wzbogaceni – znana już montażystom tradycyjnych instalacji KING, dzięki której dajemy w pewnym stopniu możliwość modyfikacji dedykowanej konfiguracji. Jest to niezbędne – ponieważ jak wiadomo nie ma dwóch identycznych silników. Ewentualną regulację ułatwia podgląd parametrów przez połączenie sterownika z komputerem benzynowym dzięki złączu OBD. Pełna diagnostyka systemu czuwa nad jego prawidłowym działaniem, ułatwiając jednocześnie szybką naprawę w przypadku uszkodzenia jakiegokolwiek komponentu. Mimo sceptycznego podejścia do instalacji gazowych we wtrysku bezpośrednim, rozwiązanie to sprawdza się wyśmienicie ku uciesze użytkowników. Regularnie serwisowana instalacja działa bezawaryjnie, nie wpływa na działanie silnika oraz jego żywotność dając duże oszczędności.

Innowacyjny design i funkcje w sterownikach DI 60 i DI 108.

Ponad 120 wystawców zgromadziło się w  Warszawskim Centrum Expo XXI na polskich targach Gas Show w tym miesiącu, aby zobaczyć premierę nowego zestawu Flashlube E2.
Nazwany po prostu „E2 Kit”, nowy system został opracowany i wyprodukowany w całości w australijskiej siedzibie spółki jako najnowsza innowacja w zwalczaniu recesji gniazd zaworów w autach konwertowanych na LGP i CNG, jako  poprawiona wersja istniejącego, wielokrotnie nagradzanego projektu wdrożonego na rynek w 2009 roku, z dodatkiem „Inteligentnej Pompy” i kolejnej generacji ECU.

Po licznych testach, oryginalny zestaw Flashlube elektroniczny stał się pierwszym na świecie produktem z przyznaną homologacją TUV w teście drogowym, jednak inżynierowie Flashlube widzieli możliwość poprawy sterownika poprzez współpracę z ekspertami w RMIT University w Australii i w ciągu ostatnich trzech lat dokonali licznych modernizacji .

Nowy E2 Kit został zsynchronizowany ze wszystkimi systemami LPG i CNG i oferuje proste pokrętło regulacji, które oferuje proste ustawienie dawkowania zgodnie z pojemnością silnika pojazdu, usuwając wszelkie komplikacje związane z programowaniem. Dodanie kabli „plug and play – podłącz i używaj” do zmodernizowanej jednostki, eliminuje również potrzebę lutowania podczas instalacji, a w połączeniu z nową funkcją testowania, gdzie dioda będzie się świecić światłem ciągłym przy ustawieniu na zero jeśli montaż jest wykonany prawidłowo, minimalizuje to błędy instalacyjne.

Kolejną poprawką  ECU jest to, że nowy zestaw jest również wyposażony w samozasysająca inteligentną pompę, mającą na celu  zainicjowanie przepływu płynu, jak tylko prawidłowa instalacja zostanie zakończona, oraz zatrzymanie pompowania, jeśli skończy się płyn, uniemożliwiając pracę na  sucho i spalenie pompy.

Tak jak w przypadku wszystkich modeli Flashlube, „E2 Kit” wyposażony jest w 500 ml butelkę prawdziwego płynu Valve Saver Flashlube, który również otrzymał nagrodę Inpro jako innowacja w dodatkach na tegorocznej wystawie. Formuła płynu, która została opracowana przez niemieckiego naukowca z CSIRO Wolfganga Kleunner w 1979 roku, była pierwszym na świecie rozwiązaniem zapobiegającym recesji gniazd zaworów i pozostaje jedynym tego typu produktem na rynku, który jest nieszkodliwy.

Udoskonalone funkcje nowego zestawu „E2 Kit” Flashlube zapewniają, że marka jest liderem rynku w zakresie innowacji i wzornictwa w rozwiązywaniu problemu recesji gniazd zaworów na całym świecie.

E2 KIT

Projekt i wykonanie: SOS PC | Polityka prywatności | Klauzula informacyjna