Pozostałe aktualności
31.01.2017 - KING
30.01.2017 - KING DI
24.11.2016 - AT09
Serwis KING
Marka własna firmy A.MAX, którą sygnowane są centrale sterujące wtryskiem gazu w autach z wtryskiem benzyny w fazie pośredniej i bezpośredniej.
KING – jest zaawansowaną elektroniką wtryskową, zaprojektowaną z myślą o nowoczesnych pojazdach benzynowych do zastosowań jako instalacja LPG i CNG. Posiada homologację zgodną z aktualnymi normami bezpieczeństwa dotyczącymi systemów gazowych (R 67-01 i R-110), co pozwala utrzymać poziom zanieczyszczeń w spalinach poniżej limitu przewidzianego najbardziej rygorystycznymi normami (EURO 4).
KING – gwarantuje doskonałe osiągi pojazdu podczas zasilania gazem i nie ma najmniejszego wpływu na osiągi pojazdu podczas zasilania benzyną. Automatycznie sporządza najlepsze parametry spalania, ciągle weryfikuje warunki pracy silnik, monitorując wiele parametrów, takich jak: czas wtrysku benzyny, ciśnienie i temperaturę gazu, temperaturę reduktora i ustala odpowiednią ilość wtryskiwanego gazu redukując emisję spalin i przedłużając żywotność katalizatora.
PROGRAM KING WERSJA: S_06.08.00.16
Dostępne warianty systemu KING:
Sterowniki 2-3-4 cyl:
MP32
- autokalibracja zaawansowana,
- mieszanie paliw oraz dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej i czasu wtrysku (opcję, które można wykorzystać do zmniejszenia ciśnienia w listwie paliwowej w przypadku samochodów z czujnikiem ciśnienia benzyny oraz do ochrony gniazd zaworowych),
- nie ma możliwości podłączenia brązowego przewodu do obrotów, czytane są z wtryskiwaczy,
- brak przewodów do podłączenia sondy i jej emulacji,
- brak czujnika temperatury gazu,
- niemożliwe jest podłączenie za pomocą interfejsu bluetooth,
- w MP32 jest MAPsensor starszej generacji AEB025.
MP 48
- autokalibracja zaawansowana,
- możliwość czytanie obrotów z wtryskiwaczy oraz brązowego przewodu,
- mieszanie paliw oraz dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej i czasu wtrysku (opcję, które można wykorzystać do zmniejszenia ciśnienia w listwie paliwowej w przypadku samochodów z czujnikiem ciśnienia benzyny oraz do ochrony gniazd zaworowych),
- możliwość podłączenia sondy oraz jej emulacji,
- przepływowy MAPsensor z czujnikiem temperatury gazu,
- sterownik łączy się interfejsem na bluetooth oraz przewodowym.
MP 48 OBD wszystkie opcje MP 48 oraz dodatkowo
- autokalibracja zaawansowana,
- mapa korekt OBD,
- kasowanie błędów sterownika benzynowego,
- na podstawie korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT na bieżąco zmienia dawkowanie gazu w zależności od zapotrzebowania.
Sterowniki 5-6-8 cyl:
MP 6C do 6 cyl. oraz 5-6-8 do 8 cyl.
- autokalibracja zaawansowana,
- możliwość czytanie obrotów z wtryskiwaczy oraz brązowego przewodu,
- mieszanie paliw oraz dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej i czasu wtrysku (opcję, które można wykorzystać do zmniejszenia ciśnienia w listwie paliwowej w przypadku samochodów z czujnikiem ciśnienia benzyny oraz do ochrony gniazd zaworowych),
- możliwość podłączenia sondy oraz jej emulacji,
- przepływowy MAPsensor z czujnikiem temperatury gazu,
- sterownik łączy się interfejsem na bluetooth oraz przewodowym,
- mapa korekt OBD,
- kasowanie błędów sterownika benzynowego,
- na podstawie korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT na bieżąco zmienia dawkowanie gazu w zależności od zapotrzebowania.
Sterowniki do samochodów z technologią bezpośredniego wtrysku:
DI 60, 3000B do 4 cyl. oraz DI108 do 6-8 cyl.
- konfiguracje dedykowane do konkretnych aut,
- odblokowana mapa wzbogaceń 12x12, którą montażysta może dowolnie ustawiać,
- prosty, przejrzysty program konfiguracyjny,
- dzięki zastosowaniu szybkiego wtryskiwacza samochód w każdym zakresie pracuje na LPG,
- sterownik obsługuje połączenie z OBD samochodu protokołami CAN i Keyword 2000 Slow i Fast Init,
- funkcja start&stop,
- przepływowy MAPsensor z czujnikiem temperatury gazu (DI 60, DI 108)
Lista aut obsługiwanych przez nasz system. Kody w danej grupie aut są wymienne np. 1.6 FSI 85 KW BAG- konfiguracja będzie działać prawidłowo we wszystkich Audi, Skodach, Seatach i VW z tym kodem silnika. Rodzaj sterownika (Di 60, Di 108) oznaczony jest czerwoną czcionką, w przypadku jej braku dedykowanym sterownikiem jest KING 3000B. Wszystkie zestawy kompletujemy z listwą Valtek 39 oraz reduktorami- w zależności od mocy Tomasetto Alaska, Artic, Antartic i Kme Twin Tur.
ALFA 159 1,8 TBI 147 KW 939B1000
ALFA GIULIETTA 1,8 TBI 172 KW 939B1000
LANCIA DELTA 1,8 TBI 147 KW 939B1000
AUDI
A1 1.2 TSI 63 KW CBZ(A) DI 60
A2 1,6 FSI 81 KW BAD
A3 1.2 TSI 77 KW CBZ(B) DI 60
A3 1.4 TFSI 92 KW CAX(C)
A3 1.6 FSI 85 KW BLF
A3 1.6 FSI 85 KW BAG
A3 2.0 FSI 110 KW BLR
A3 2.0 FSI 110 KW AXW
A3 2.0 FSI 110 KW BVY
A3 2.0 FSI 110 KW BLX
A3 2.0 TFSI 147 KW AXX
A4 1.8 TFSI 88 KW CDH(A)
A4 1.8 TFSI 118 KW CDH(B)
A4 1.8 TFSI 118 KW CAB
A4 1.8 TFSI 118 KW CAB(A)
A4 1.8 TFSI 125 KW CJE(B) DI 60
A4 2.0 FSI 110 KW AWA
A4 2.0 TFSI 147 KW BGB
A4 2.0 TFSI 147 KW BWE
A4 2.0 TFSI 155 KW CAE DI 60
A5 1.8 TFSI 125 KW CAB(D)
A5 2.0 TFSI 155 KW CDN(C)
A4 2.0 TFSI 125 KW BPJ DI 60
A6 2.8 V6 FSI 162 KW CCE(A) DI 108
A6 2.8 FSI 150 KW AUZ DI 108
A6 3.0 V6 TFSI 213 KW CAJ(A) DI 108
A6 3.2 V6 FSI 188 KW AUK DI 108
A6 3.2 V6 FSI 191 KW BPK DI 108
TT 2.0 TFSI 147 KW BWA
Q3 2,0 TFSI 155 KW CPS(A)
Q3 2,0 TFSI 132 KW CUL(B) DI 60
Q3 2,0 TFSI 162 KW CUL(C) DI 60
Q5 2.0 TFSI 132 KW CDN(B)
Q5 2,0 TFSI 155 KW CDN(C)
Q5 2,0 TFSI 165 KW CDN
Q5 2,0 TFSI 165 KW CNC(D) DI 60
Q7 3,6 V6 FSI 206 KW BHK DI 108
S3 2.0 TFSI 195 KW CDL(A)
S3 2.0 TFSI 195 KW BHZ
A8 4.2 FSI 257 KW BAR DI 108
A8 4.2 FSI 257 KW BVJ DI 108
BMW
116i 1,6T 100 KW N13B16A DI 60
316i 1,6T 100 KW N13B16A DI 60
320 XDrive 2,0T 135 KW N20B20B DI 60
X3 2,0T 135 KW N20B20A DI 60
CHEVROLET- CADILLAC
CADILLAC SRX 3.0 SiDi 198 KW LF1 DI 108
CAMARO 3.6 V6 246 KW 3.6L V6 DI 108
CAMARO 3.6 V6 224 KW 3.6L V6 DI 108
FORD
FOCUS 1.6 TBI 111 KW JQDA
C-MAX 1.6 TBI 111 KW JQDB
ESCAPE 1,6 134 KW CJ5G DI 60
KUGA 1.6 TBI 111 KW JQMA
KUGA 1.6 TBI 134 KW JTMA
MONDEO CONNECT 1.6 TBI 110 KW JQGA DI 60
MONDEO 1.8 TBI 96 KW CBFA
MONDEO 2.0 ECOBOOST 176 KW USA
S‐MAX 2.0 TBI 149 KW TNWA
S‐MAX 2.0 TBI 177 KW TPWA
S-MAX 2.0 TBI 149 KW YVDB DI 60
F-150 3,5 272 KW DFMXT0354DX DI 108
HYUNDAI I KIA Z TAKIMI SILNIKAMI
I40 2.0 GDI 130 KW G4NC
2.0 GDI 130 KW G4NC od 2015 DI 60
TUCSON 2.0 GDI 122 KW G4NC
TUCSON 2.0 GDI 130 KW G4FJ DI 60
I30 1.6 GDI 99 KW G4FD DI 60
VELOSTER 1.6 GDI 103 KW G4FD DI 60
JAGUAR
XF 2,0T 16V 177 KW 204PT
MAZDA
CX‐7 2.3 181 KW L3 DI60
CX‐7 2.3 191 KW L3 DI60
MAZDA 3 1.5 74 KW P5 DI60
MINI
MINI COOPER 1.5 100 KW B38A15A DI 108
MINI CLUBMAN 1.6 128 KW N14B16A
MINI COOPER S 1.6 135 KW N18B16A
MINI COUNTRYMAN 1.6 160 KW N18B16C
MINI COOPER S 2,0 141 KW B48A20A
MITSUBISCHI
PAJERO PININ 1,8 GDI 88 KW 4G93 DI60
PAJERO PININ 2,0 GDI 95 KW 4G93 DI60
NISSAN
QASHQAI 1,6 DIG-T 120 KW MR16 DI 60
JUKE 1,6 DIG-T 140 KW MR16 DI 60
JUKE CVT 1,6 DIG-T 147 KW MR16 DI 60
OPEL
ADAM 1,0 T SGE 66 KW B10XFT DI60
ASTRA 1,4 T 110 KW B14XFT DI60
MOKKA 1,4 T 112 KW B14XFT DI60
INSIGNIA 1,6 T 125 KW A16XHT DI60
INSIGNIA 1,6 T 125 KW A16SHT DI60
INSIGNIA 2,0 T 162 KW A20NHT DI60
INSIGNIA 2,0 T 184 KW A20NFT DI60
PSA
CITROEN DS4 1,6 120 KW 5F06
CITROEN DS3 1,6 115 KW 5FR
CITROEN C4 1,6 103 KW 5FT
CITROEN DS4 1,6 147 KW 5FU
CITROEN DS4 1,6 115 KW 5FV
CITROEN C4 1,6 110 KW 5FX
PEUGEOT 308 1.6 128 KW 5FY
PEUGEOT 3008 1.6 115 KW 5F02
PORSCHE
CAYENNE 3.6 FSI V6 213 KW M55/01 DI 108
CAYENNE 3.6 FSI V6 220 KW M55/02 DI 108
SEAT
LEON 1.2 TSI 81 KW CYV(B) DI 60
IBIZA 1.4 TSI 110 KW CAV(F)
ALTEA 1.8 TSI 118 KW CDA(A)
LEON 1.8 TSI 118 KW BZB
LEON CUPRA 2.0 TSI 177 KW BWJ DI 60
SKODA
Octavia 1,2 TSI 63 KW CYV(A) DI 60
Octavia 1,8 TSI 132 KW CJS DI 60
Octavia RS 1,8 TSI 147 KW CCZ
Superb 3,6 FSI 191 KW CDV(A) DI 108
YETI 1,2 TSI 81 KW CYV(B) DI 60
VOLKSWAGEN
BEETLE 1,2 TSI 77 KW CYV(D) DI 60
CADDY 1,4 TSI 92 KW CZC(B) DI 60
GOLF 1.2 TSI 77 KW CJZ(A) DI 60
GOLF 1.4 FSI 66 KW BKG
GOLF 1.4 TSI 90 KW CMB DI 60
GOLF 1.4 TSI 90 KW CXS DI 60
GOLF 1.4 TSI 103 KW CHP DI 60
GOLF 1.4 TSI 103 KW BMY
GOLF 1.4 TSI 118 KW CAV(D) DI 60
GOLF 1.4 TFSI 125 KW BLG
GOLF 1.4 TSI 90 KW CAX(A)
GOLF 1.4 TSI 118 KW CAV(D)
GOLF 1.6 FSI 85 KW BLP
GOLF GTI 2.0 TSI 155 KW CCZ(B)
EOS 2.0 TSI 155 KW CCT
PASSAT 1.4 TSI 90 KW CAX(A)
PASSAT 1.4 TSI 92 KW CZC DI 60
PASSAT 1.6 FSI 85 KW BLF
PASSAT 1,8 TSI 118 KW BZB
PASSAT 1,8 TSI 132 KW CPR
PASSAT 2.0 TFSI 147 KW BPY DI 60
PASSAT 2.0 FSI 110 KW BVX DI 60
TIGUAN 1.4 TSI 92 KW CZD DI 60
TIGUAN 1.4 TSI 110 KW CZD DI 60
TIGUAN 1.4 TSI 110 KW CAV(A)
TIGUAN 1.4 TSI 110 KW BWK
TIGUAN 2.0 TSI 147 KW CAW(B)
VOLVO
VOLVO V60 1.6 TBI 132 KW B4164T3
marka własna firmy A.MAX, którą sygnowane są centrale sterujące wtryskiem gazu w autach z wtryskiem benzyny w fazie pośredniej.
Newgas – jest zaawansowaną elektroniką wtryskową, zaprojektowaną z myślą o nowoczesnych pojazdach benzynowych do zastosowań jako instalacja LPG i CNG. Posiada homologację zgodną z aktualnymi normami bezpieczeństwa dotyczącymi systemów gazowych (R 67-01 i R-110), co pozwala utrzymać poziom zanieczyszczeń w spalinach poniżej limitu przewidzianego najbardziej rygorystycznymi normami (EURO 4).
Dostępne warianty systemu Newgas:
Sterowniki 2-3-4 cyl:
AJ- 400/32
- automatyczne ustawianie krzywej oraz opcja „sugerowany model”
- autoadaptacja MAP
- możliwość czytanie obrotów z wtryskiwaczy oraz brązowego przewodu,
- mieszanie paliw oraz dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej i czasu wtrysku (opcję, które można wykorzystać do zmniejszenia ciśnienia w listwie paliwowej w przypadku samochodów z czujnikiem ciśnienia benzyny oraz do ochrony gniazd zaworowych),
- możliwość podłączenia sondy oraz jej emulacji,
- sterownik łączy się interfejsem na bluetooth oraz przewodowym,
- w AJ- 400/32 jest MAPsensor starszej generacji 4+2,5
AJ-400/48 OBD
- automatyczne ustawianie krzywej oraz opcja „sugerowany model”
- autoadaptacja MAP oraz OBD
- możliwość czytanie obrotów z wtryskiwaczy oraz brązowego przewodu,
- mieszanie paliw oraz dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej i czasu wtrysku (opcję, które można wykorzystać do zmniejszenia ciśnienia w listwie paliwowej w przypadku samochodów z czujnikiem ciśnienia benzyny oraz do ochrony gniazd zaworowych),
- na podstawie korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT na bieżąco zmienia dawkowanie gazu w zależności od zapotrzebowania,
- kasowanie błędów sterownika benzynowego,
- możliwość podłączenia sondy oraz jej emulacji,
- przepływowy MAPsensor z czujnikiem temperatury gazu,
- sterownik łączy się interfejsem na bluetooth oraz przewodowym,
Sterowniki 5-6-8 cyl:
AJ-400/48 6 OBD
- automatyczne ustawianie krzywej oraz opcja „sugerowany model”
- autoadaptacja MAP oraz OBD
- możliwość czytanie obrotów z wtryskiwaczy oraz brązowego przewodu,
- mieszanie paliw oraz dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej i czasu wtrysku (opcję, które można wykorzystać do zmniejszenia ciśnienia w listwie paliwowej w przypadku samochodów z czujnikiem ciśnienia benzyny oraz do ochrony gniazd zaworowych),
- na podstawie korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT na bieżąco zmienia dawkowanie gazu w zależności od zapotrzebowania,
- kasowanie błędów sterownika benzynowego,
- możliwość podłączenia sondy oraz jej emulacji,
- przepływowy MAPsensor z czujnikiem temperatury gazu,
- sterownik łączy się interfejsem na bluetooth oraz przewodowym,
AJ-400/48 8 OBD
- automatyczne ustawianie krzywej oraz opcja „sugerowany model”
- autoadaptacja MAP oraz OBD
- możliwość czytanie obrotów z wtryskiwaczy oraz brązowego przewodu,
- mieszanie paliw oraz dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej i czasu wtrysku (opcję, które można wykorzystać do zmniejszenia ciśnienia w listwie paliwowej w przypadku samochodów z czujnikiem ciśnienia benzyny oraz do ochrony gniazd zaworowych),
- na podstawie korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT na bieżąco zmienia dawkowanie gazu w zależności od zapotrzebowania,
- kasowanie błędów sterownika benzynowego,
- możliwość podłączenia sondy oraz jej emulacji,
- przepływowy MAPsensor z czujnikiem temperatury gazu,
- sterownik łączy się interfejsem na bluetooth oraz przewodowym,
Wybierz województwo i znajdź polecane warsztaty zapewniające profesjonalny montaż zestawu oraz gwarantujące najwyższą jakość świadczonych usług.
(kliknij województwo na mapce)
Reklamacje
Na wszystkie produkty zakupione w naszej firmie udzielamy dwuletniej gwarancji. Warunkiem uznania gwarancji jest poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego z dokładnym opisem usterki, reklamacje z opisem typu: nie działa, nie sprawny nie będą uwzględniane i zostaną odesłane na koszt klienta. Oprócz napraw gwarancyjnych podzespołów instalacji gazowej, wykonujemy również naprawy odpłatne reduktorów, listw wtryskowych i sterowników po okresie gwarancji.
System zgłoszeń reklamacyjnych.
Serwis wielozaworów Tomasetto
Firma A.MAX w swym dziale posiada profesjonalny sprzęt do kompleksowej naprawy reduktorów, listw wtryskowych oraz wielozaworów Tomasetto.
Laboratorium MATRIX
Firma A.MAX w swym dziale technicznym, jako jedyna firma w Polsce posiada aparaturę umożliwiającą kalibrację i naprawę listw MATRIX typu HD i XJ. Aparatura do diagnozowania pozwala na precyzyjną ocenę stanu listwy, przez to szybko i sprawnie można zauważyć zużycie listwy. Program obsługujący przebieg procesu diagnostyki narzuca nastawy zadane, identyczne do warunków pracy w pojazdach samochodowych. Po wstępnym teście listwa, która nie przeszła go pozytywnie jest rozbierana i poddawana czyszczeniu. Kolejną fazą jest dopasowanie grubości zaworków do poszczególnych sektorów listwy. Po skończonym procesie dostrajania, listwę uszczelnia się i poddaje się ponownemu sprawdzeniu na aparaturze testowej. Pozytywne zakończenie testu jest równoważne z oddaniem dla klienta listwy o parametrach fabrycznych. Podczas testu sprawdzane jest natężenie prądu płynącego przez cewki na poszczególnych kanałach jak również charakterystyki pracy poszczególnych sekcji oraz pomiar przepływu (wydajności) i szczelności listw.
W listwach MATRIX występują trzy rodzaje napraw:
-wymiana grupy magnetycznej z kalibracją (230 PLN)
-wymiana kompletu naprawczego z kalibracją (205 PLN)
-wymiana grupy magnetycznej + komplet naprawczy z kalibracją (405 PLN)
Serwis
Naszym partnerom handlowym służymy pomocą przy rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z montażem instalacji gazowych, w tym celu przygotowaliśmy serwis techniczny z możliwością dojazdu do naszego Klienta. Zajmujemy się również doradztwem w zakresie instalacji gazowych w autach osobowych z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa a także systemów I i II generacji. Pomagamy warsztatom w doborze poszczególnych podzespołów do montażu instalacji- wtryskiwaczy, reduktorów, jednostek sterujących oraz emulatorów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemów gazowych.
Aktualnie największy nacisk kładziemy na rozwój systemów gazowych dedykowanych do wtrysku bezpośredniego. Doświadczenie, wiedza, a także profesjonalny sprzęt – oscyloskop picoscope, texa nawigator pomagają w ciągłym poszerzaniu listy samochodów współpracujących z systemami KING DI60 i 108. Testy prowadzone na autach firmowych oraz zaprzyjaźnionych warsztatów dają rekordowo niskie wyniki w zakresie spalania benzyny oraz bezawaryjności systemu. Brak jakichkolwiek demontaży czy skarg klientów potwierdzają jakość produktu.