Innowacyjny design i funkcje w sterownikach DI 60 i DI 108.
Sterowniki KING DI 60 oraz DI 108 to najnowsze rozwiązanie włoskiej firmy A.E.B. służące dostosowaniu pojazdów z bezpośrednim wtryskiem benzyny do zasilania gazem w fazie lotnej. Doświadczenie firmy z wtryskiem bezpośrednim zbudowane na sterowniku starszej generacji AEB3000 przekłada się na precyzyjne dawkowanie gazu w odpowiedniej proporcji z benzyną w całym zakresie obciążeń i prędkości obrotowych. Wysokiej klasy jednostki sterujące dzięki ciągłemu udoskonalaniu gwarantują minimalne zużycie benzyny niezbędnej do bezawaryjnej pracy wtryskiwaczy. W ofercie naszej firmy połączyliśmy je z nową udoskonaloną listwą wtryskową Valtek typ 34. Dzięki swojej szybkości oraz precyzji dawkowania świetnie współpracuje z nowymi systemami zapewniając funkcjonowanie na gazie, na biegu jałowym jak i podczas maksymalnych obciążeń. Lista obsługiwanych aut ciągle rośnie, mimo, że wprowadzenie na nią nowego pojazdu wymaga długotrwałych testów, wypróbowania różnych konfiguracji. Dzięki sterownikowi DI 108 mamy możliwość zamontowania instalacji do silnika 6-8 cylindrowego m. in. Audi Q7 4,2, Chevrolet Camaro 3,6 oraz Porsche Cayenne 3,6. Nowoczesne silniki wyposażone w szereg elektronicznych podzespołów wymagają idealnych warunków pracy. Dzięki instalacjom naszej marki klient nie ma problemów z nierówną pracą czy zapaleniem kontrolki ‘check engine’. W sterownikach DI 60 i Di 108 mieszanie obu paliw odbywa się podczas każdego cyklu pracy silnika – jest to rozwiązanie bardzo precyzyjne, zapewniające żywotność wtryskiwaczy benzynowych identyczną jak podczas pracy wyłącznie na benzynie. Regulacja wykonywana przez warsztat po montażu ogranicza się zwykle do wgrania odpowiedniej konfiguracji i sprawdzenia ustawień. Nasze systemy wyróżnia punktowa mapa wzbogaceni – znana już montażystom tradycyjnych instalacji KING, dzięki której dajemy w pewnym stopniu możliwość modyfikacji dedykowanej konfiguracji. Jest to niezbędne – ponieważ jak wiadomo nie ma dwóch identycznych silników. Ewentualną regulację ułatwia podgląd parametrów przez połączenie sterownika z komputerem benzynowym dzięki złączu OBD. Pełna diagnostyka systemu czuwa nad jego prawidłowym działaniem, ułatwiając jednocześnie szybką naprawę w przypadku uszkodzenia jakiegokolwiek komponentu. Mimo sceptycznego podejścia do instalacji gazowych we wtrysku bezpośrednim, rozwiązanie to sprawdza się wyśmienicie ku uciesze użytkowników. Regularnie serwisowana instalacja działa bezawaryjnie, nie wpływa na działanie silnika oraz jego żywotność dając duże oszczędności.